O autoru

Nenad Pantelic

Zdravo, zovem se Nenad Pantelić, dolazim iz Beograda i Internet marketingom se bavim više od deset godina.

Specijalizovao sam se za SEO, link building, PPC (search & display), local SEO, online reputation management, retargeting i conversion rate optimization.

Dosta je nezahvalno baratiti svim onim stranim frazama tako da je možda najbolje reći da pomažem firmama da prikažu svoje proizvode i usluge na Internetu većem broju ljudi u onom trenutku kada oni traže baš te proizvode ili usluge. Kupci pronalaze ponudu baš mojih klijenata.

Kroz ruke mi je prošlo na stotine sajtova kojima sam obezbedio pozicije, posete, konverzije i profit. Pišem za Netokraciju i RNIDS. Vlasnik sam kompanije Blueberry Digital, kao i projekata Marketing alati i Strap Hunter.

Learning all the time

Iskren da budem imam osećaj kao da je prošlo mnogo više od ovih deset godina. A sve je počelo kada sam iz čiste radoznalosti pokušao da pomognem prijatelju da poveća rezervacije svog prenoćišta na periferiji grada. Tačno se sećam trenutka kada sam mu javio da smo na “smeštaj u Beogradu” došli na prvu stranu Gugla. Ono što on nije znao je da ja ne mogu da stanem samo na tome.

Dva meseca kasnije došao sam na mesto broj tri! Najlepše od svega je činjenica da su posetioci sajta počeli da rezervišu smeštaj. Nikola je video korist internet marketinga za svoj smeštaj.

Davanje vrednosti

Danas unapređujem online prisustvo kompanijama iz Engleske, Australije, Španije, Amerike i domaćeg okruženja. Najlepše od svega je to što i dalje imam klinačku radoznalost kad god priđem nekom novom poslu. Razmatram, istražujem, analiziram šta se može popraviti, kako pobediti konkurenciju, gde se sve nalazi "low-hanging fruit", kakva je ciljna grupa i kako im prići.

Priznajem, iskustvo me je naučilo da nije sve u pozicijama, rangiranju i ostalim tehničkim detaljima. SEO, PPC i web analitiku posmatram samo kao alate. Oni nisu konačan cilj. Cilj je ostvariti profit, poboljšati poslovanje.

Portfolio

Nekretnine (izdavanje, prodaja, apartmani), vazduhoplovstvo, mobilne aplikacije, saas startapi, osiguravajuće kuće, privatne obrazovne ustanove, turizam (letovanja i zimski turistički centri), hotelski kompleksi, lanci restorana, automobilizam, online TV, građevinski sektor, sadržaj za odrasle, projektovanje, kućni ljubimci, plastična hirurgija, stomatologija, sportska medicina, luksuzna roba, cloud document sharing, izdavanje poslovnog prostora, sportski klubovi, dostava hrane, poljoprivreda...

Ako razmatrate saradnju vrlo rado ću vam prikazati aktivnosti i rezultate koje sam postigao za prethodne klijente.

Izlaganje na konferencijama

Kad god sam u prilici rado posećujem konferencije kao posetilac i kao predavač. Do sad sam imao dvadesetičetiri izlaganja na dvadeset konferencija na kojima sam pričao o svojim iskustvima u optimizaciji za pretraživače, PPC kampanjama, e-trgovini, marketingu na društvenim mrežama i generalno o onlajn promociji.

Tools of the trade

U preko deset godina rada testirao sam i koristio veliki broj alata. Neki od njih su potpuno beskorisni, a bez nekih ne mogu da zamislim svoj radni dan. Zato sam napravio stranicu na kojoj sam predstavio alate koje bi rado preporučio.

Knjige su potpuno druga priča. Ne stižem da čitam onoliko koliko bi želeo. Mislim da je čitanje jedan od najboljih načina da steknem nove perspektive, naučim od iskusnijih kako treba raditi i da dobijem inspiraciju i motivaciju za dalje poduhvate.

Hvala na poseti i čitanju.